آغاز برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی رشد و تعالی ویژه نوجوانان در منطقه ۶

نشست هم‌اندیشی و رشد و تعالی ویژه اعضای کانون نوجوانان منطقه۶ باحضور استادحجت الاسلام محمد برمایی جناب آقای دکتر پژمان معاون مدیر کل آموزش های شهروندی، مدیر آموزش های شهروندی منطقه ۶، مدیران اجتماعی نواحی، مدیران محلات و جمع پرشور نوجوانان در سالن اجتماعات محله ساعی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، سلسله نشست های هم اندیشی رشد و تعالی منطقه ۶ در محلات این منطقه با محوریت نوجوانان برگزار شد.

این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین برمایی به عنوان سخنران اصلی آغاز شد که در آن موضوعاتی چون پویایی و تاثیرگذاری قشر نوجوان از مباحث اصلی  بود که در جریان این برنامه نوجوانان کانون های نواحی شش گانه منطقه نیز پیشنهادها، ایده ها و نظرات خود را به صورت گفتگوی دوطرفه با جمع حاضر در میان گذاشتند این برنامه با استقبال خوب نوجوانان سطح منطقه همراه بود.

برپایه این گزارش؛ این برنامه برای آگاه سازی نوجوانان با مراحل تحول، رشد انسانی و تغییرات این دوره و آشناسازی آنها با بحران های این مرحله زندگی به همت اداره آموزش‌های شهروندی منطقه برگزار می گردد.  

شایان ذکر است از جمله موضوعاتی که در این نشست‌ها مطرح می‌شود می‌توان به بعد رشد جسمانی، بعد رشد هوشی و هوشمندی، بعد رشد اجتماعی، بعد رشد آموزشی، بعد رشد عاطفی، بعد رشد اخلاقی و بعد رشد اعتقادی و ...اشاره کرد.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 39776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =