لزوم استفاده از فناوری‌های نوین برای ساماندهی پارک حاشیه‌ای در پایتخت

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران بر لزوم استفاده از فناوری‌های نوین برای ساماندهی پارک حاشیه‌ای در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سید جعفر تشکری هاشمی در آئین آغاز طرح کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای شهر تهران گفت: متاسفانه شهر از بی نظمی پارک حاشیه‌ای رنج می‌برد.

وی افزود: باید فناوری‌ها به طور صحیح مورد استفاده قرار بگیرد و از آن به نفع رضایتمندی عموم مردم استفاده کنیم. آنچه موجب رنجش مردم می‌شود بی انضباطی است. این قدم پایانی نیست باید در سایر موضوعات هم با همین روحیه و مبتنی بر دانش روز دنیا فعالیت کنیم. در موضوع استفاده از فناوری‌های نو هم نباید خساست به خرج بدهیم.

تشکری هاشمی بیان کرد: اگر می‌خواهیم پلیس در برخورد با متخلفان قوی باشد باید به سمت استفاده مطلوب از فناوری‌های نو حرکت کنیم. این فناوری‌ها جزو لاینفک زندگی مردم است. امروز شهرهای هوشمند دیگر آرزو نیستند و در خیلی از نقاط دنیا جزو یک وظیفه محسوب می‌شوند. یک شهر منظم برای مردم می‌تواند یک دستاورد مهم باشد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مردم وقتی ناراحت می شوند که بی عدالتی را ببینند. بنابراین اعمال قانون عادلانه و مبتنی بر فناوری‌ها که دقت پلیس را افزایش می‌دهد، یک ضرورت است.

انتهای پیام/

۱۱:۵۸

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 40020

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =