۶۰ برنامه عملیاتی در طرح شهر دوستدار کودک منطقه ۱۴ اجرا شد

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اهمیت تامین نیازهای اساسی کودکان در فضاهای شهری از اجرای ۶۰ اقدام و برنامه عملیاتی ویژه کودکان این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ امیر یزدی رئیس دبیرخانه طرح دوستدار کودک منطقه  در جلسه کمیته اجرایی این طرح که با حضور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد، گفت: بعد از ابلاغ مصوبه شهر دوستدار کودک و انتخاب محله پرستار به عنوان محله منتخب، تاکنون ۶۰ اقدام و برنامه عملیاتی برای کودکان به اجرا درآمده است.

یزدی افزود: راه اندازی خانه کودک، پایگاه بهداشت، کتابخانه، تشکیل کانون نوجوانان، اجرای طرح شهردار مدرسه، اجرای طرح شهر در دست بچه ها، احداث اتاق مادر و کودک، احداث سرویس های بهداشتی و آبخوری در بوستان ها، تشکیل گروه های دوام دانش آموزی و تیم های مشاوره های فردی و اجتماعی از جمله مهمترین  اقداماتی است که ویژه کودکان در محله پرستار و به فراخور در دیگر محلات انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۴ کودکان را مهمترین قشر جامعه برشمرد و گفت: نیازهای اساسی کودکان در این طرح در اولویت قرار گرفته و شرایط فرهنگی اجتماعی، شهرسازی و معماری و زیست محیطی همسو با نیازهای کودکان هر محله اصلاح می شود.

جلسه کمیته اجرایی طرح شهر دوستدار کودک با حضور امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ به عنوان رئیس دبیرخانه طرح، معاونین اجرایی شهردار، مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران به عنوان رئیس دبیرخانه مصوبه شهر دوستدار کودک شهر تهران، روسای بیمارستان‌ها، ستاد مدیریت بحران، شهردارناحیه ۳، نماینده بهزیستی در منطقه ۱۴، نماینده مرکز بهداشت شرق تهران، مسئولین تشکل های غیردولتی فعال در زمینه کودک، نماینده آموزش و پرورش و دبیران کانون نوجوان دختر و پسر محله پرستار در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 40207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =