پیش‌بینی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های پایتخت/ «سمند سورن» خودروی مورد تایید نهادهای بالادستی برای جایگزینی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی شرکت کنترل ترافیک و هزار میلیارد تومان از سوی صندوق کارآفرینی امید برای اعطای تسهیلات به رانندگان جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی وحدت‌کار در یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: در شاخص عملکردی، مباحث مطرح شده در گزارش حسابرسی منطقی است اما اختلالی در دستگاه هایی که ناوگان دارند وجود دارد و در احکام، تعداد ناوگان مهمترین ثقل در شاخص عملکردی لحاظ شده و بر این اساس باید کیفیت ناوگان مناسب باشد.

وی افزود: ارائه خدمات حمل و نقلی مناسب به شهروندی به شاخص عملکردی کارکنان ارجحیت دارد و تلاش می کنیم شاخص های عملکردی واقعی که دال بر ارائه خدمات میدانی به شهروندان است، تعیین شود و البته نوسازی نیز در این ارزیابی مد نظر خواهد بود.

وحدت کار با بیان اینکه پیگیر مسائل هیئت عامل سازمان تاکسیرانی هستیم، یادآور شد: طی قراردادی با شرکت کنترل ترافیک از محل درآمد طرح ترافیک به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات نوسازی تاکسیرانی پیش بینی شده و هزار میلیارد تومان نیز از سوی صندوق کارآفرینی امید پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام های ۱۵۰ میلیون تومانی ۶۰ ماهه با سود هشت درصد در نظر گرفته شده و چک اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان نهایی شده است؛ موضوعی که وجود دارد نوع ناوگان است و سمند سورن مورد تأیید نهادهای بالادستی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: هر هفته به اتفاق شهردار تهران با وزیر صمت برای واردات خودرو به ویژه خودروهای برقی جلسه داریم و دولت نیز بر موضوع تأکید دارد و امیدواریم مدل ناوگان با سوخت برقی را در تهران اجرایی کنیم.

وی تأکید کرد: قرارداد سرویس مدارس استثنایی بین اداره کل آموزش و پرورش و پیمانکاران بود و شهرداری طرف قرارداد نیست که حسابرس به آن رسیدگی کند. تمام مطالبات سال گذشته پرداخت شد و از بودجه امسال نیز ۳۰ درصد که مربوط به سه ماه ابتدایی سال بود پرداخت شده است.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 40428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =