کلنگ نوسازی و احداث یکی از مدارس فرسوده منطقه ۱۰ به زمین زده شد

شهردار منطقه ۱۰، از اعلام آمادگی شهرداری این منطقه برای تخریب و نوسازی دبستان پسرانه حمزه سیدالشهداء و مدارس فرسوده منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» با اشاره به ضرورت ایجاد فضاهای آموزشی بیشتر و با کیفیت در سطح منطقه گفت: مدیریت شهری آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت لازم برای اقدامات شهرسازی و همکاری در صدور مجوز ساخت ساخت و ساز دبستان پسرانه حمزه سیدالشهداء (ع)   و مدارس فرسوده منطقه اعلام می‌کند.

شهردار منطقه ۱۰، ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته و سپاسگزاری از خیرین مدرسه ساز ابراز امیدواری کرد تلاش های خیرین و نوسازی مدارس بتواند بخشی از کمبود شدید فضاهای آموزشی منطقه را جبران کند.

در مراسم کلنگ زنی دبستان پسرانه حمزه سیدالشهداء (ع) با اهدای لوح تقدیر از آقای حاج محمد داودی زاده خیر مدرسه ساز منطقه تجلیل شد.

گفتنی است؛ کلنگ ساخت این پروژه با حضور خسروی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، عربلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، فاطمه طوسی رئیس آموزش و پرورش منطقه و قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز  به زمین زده شد.

اخ الصنایع شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: بر اساس نگاه حمایتی از مدارس و بهسازی و نوسازی مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش  و تاکید بر توسعه سرانه های آموزشی در سطح منطقه،   مجموعه مدیریت شهری؛ علاوه برانعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش، در راستای صدور مجورهای ساخت و بروکف و همچنین فرایندهای شهرسازی؛ همه گونه همکاری با متولیان امر و خیرین مدرسه ساز انجام می دهد.

همچنین در مراسم کلنگ زنی این مدرسه خسروی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه  که به همراه عربلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰  حضور داشت با قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز در این منطقه گفت: مهدی اخ الصنایع، شهردار منطقه بر اهمیت آموزش، لزوم ایجاد فضاهای آموزشی بیشتر و باکیفیت تاکید دارند و در همین راستا شهرداری آمادگی خود را جهت همکاری و مساعدت لازم برای ساخت و ساز دبستان پسرانه حمزه سیدالشهدا (ع) با مجموعه آموزش و پرورش منطقه اعلام کرده است.

وی وجود خیرین مدرسه ساز را برای حل مشکلات فضای آموزشی ارزشمند دانست.

در پایان این مراسم از آقای حاج محمد داودی زاده خیر مدرسه ساز منطقه تجلیل شد.

کلنگ ساخت این پروژه با حضور خسروی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، عربلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، فاطمه طوسی رئیس آموزش و پرورش منطقه، آقای حاج محمد داودی زاده خیر مدرسه ساز  و قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز  به زمین زده شد.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 40463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =