پیام تسلیت رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس در پی عروج شهادت گونه دو تَن از همکاران ۱۳۷ منطقه ۱۹

رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس با انتشار پیامی عروج شهادت گونه دو تَن از همکاران ۱۳۷ منطقه ۱۹ در حادثه ریزش ساختمان‌های ناایمن شهرک احمدیه محله خلازیر را تسلیت گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ متن پیام رضا ناصری سرای بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امام رضا(ع): من طلب هذا الرزق من حلّه لیعود به علی نفسه و عیاله کان کالمجاهد فی سبیل الله

"کسی که در جستجوی رزق و روزی از راه حلال آن باشد همانند کسی است که در راه خدا جهاد کن”

واقعه‌ تلخ و غمبار شهادت‌گونه دو تَن از همکاران عزیز سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران، غم و اندوهی بزرگ بر قلب همه شهروندان محترم خصوصاً همکارانمان در شهرداری تهران نشاند. کارکنان خدوم واحد فوریت‌های شهری سامانه ۱۳۷ در سطح مناطق به عنوان خط مقدم ارائه خدمت به شهروندان تهرانی، همواره با عشق و وظیفه شناسی مثال زدنی در انجام خدمت به مردم از هیچ چیز، حتی جان خویش دریغ نکرده و و اینک دو تَن از آنان در مسیر آسایش و آرامش همشهریان، جان خود را نثار نموده‌اند و همانا آنان مقربان درگاه الهی اند.

قطعاً با فقدان و از خود گذشتگی این عزیزان جاوید نام، خدمت رسانی به پایان نخواهد رسید و  شعله‌های بی‌قراری در قلب و جان ما به عنوان خادمان مخلص و بی منت مردم در مجموعه‌ی سامانه‌ی ۱۳۷ تا ابد روشن خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت شهادت گونه همکاران عزیزمان در حادثه ریزش ساختمان در منطقه ۱۹ تهران به محضر خانواده‌ی معزز داغدیدگان، مردم شریف تهران و تمامی همکاران در مجموعه شهرداری تهران، از درگاه خداوند منان برای این قهرمانان نستوه رحمت بی کران و برای خانواده این عزیزان صبر و بردباری مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 40705

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =