بهسازی ۳۱ پل محور مسیل های جاجرود و منوچهری و نصب المان‌های شهری

شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات زیباسازی در مسیل منوچهری و جاجرود از بهسازی ۳۱ پل موجود در این محورها و المان شهری جدید خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به  بازبینی و پایش پل های منطقه بر روی مسیل های محدوده گفت: در پی مصوبات بازدید های میدانی، همه مسائل و مشکلات ۳۱ پل محور مسیل جاجرود و منوچهری برطرف شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده توسط اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود:سقف پل‌های روی مسیل ها جمع آوری و تمامی پل‌ها در این محور با استفاده از پروژکتور روشن شد تا شهروندان به ویژه سالمندان و کودکان با سهولت و امنیت بیشتری در این نقاط رفت و آمد کنند.

به گفته شهردار منطقه ۱۳؛ ۳۵ کافو های شهری  به مساحت ۲۲۰ متر مربع و ۲۷۰ پایه ترافیکی به طول ۱۴۵۰ متر با استفاده از رنگ های پوشاننده در این محور رنگ آمیزی شد.

وی در خصوص نصب المان نوری جدید به تعداد ۱۴ سازه از جنس فلز در مسیل منوچهری اظهار داشت: این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و افزایش لطافت و شادابی در معابر شهری است.

محمد هادی علی احمدی اضافه کرد: همچنین عملیات شستشو و پاکسازی جداره ها  با استفاده از روش پوشاننده و سند بلاست اجرایی شد.  

شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد: طرح رنگ آمیزی جداول محور های مذکور با طیف رنگ های آرامبخش در راستای چهره ای متناسب با تزئینات شهری، علاوه بر زیبایی و پاکیزگی محیط شهری باعث بهتر دیده شدن جدول ها در شب برای رانندگان می شود.

وی به رنگ آمیزی المان های شهری در محور خیابان های منتظری و بلال حبشی  در نواحی یک و چهار منطقه و تداوم آن در دیگر نواحی  اشاره کرد و یادآور شد : تا کنون، بیش از ۲ هزارمتر طول پایه ترافیکی و ۸۰۰ متر مربع کافو های شهری با استفاده از عملیات رنگ آمیزی زیباسازی شد تا محیطی دلنشین برای شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 41022

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =