ذره‌بین | راه‌اندازی پایگاه خدمات اجتماعی در محله صفا

به منظور ارائه خدمات به افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیدگان اجتماعی، پایگاه خدمات اجتماعی در محله صفا ناحیه یک منطقه ۱۳ راه‌اندازی شد.

 محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص آغاز فعالیت پایگاه خدمات اجتماعی در ناحیه یک این منطقه و توجه به رفع آسیب در محله صفا و محدوده میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: در این پایگاه به افراد نیازمند توجه خدمت رسانی می شود و از ظرفیت آن برای ساماندهی موارد نیز استفاده می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۵۵ مورد گشت زنی در محدوده انجام شده است، افزود: افراد بی خانمان و مددجویان محدوده به طور مستمر و شبانه روزی شناسایی شده و با مشارکت اکیپ گشت سازمان خدمات اجتماعی و گشت منطقه به منظور بهره مندی از خدمات حمایتی رایگان به مراکز شهرداری که آماده پذیرش این افراد هستند، منتقل می شوند.

علی احمدی ادامه داد: همچنین تعداد زیادی طرح ضربتی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر با مشارکت کلانتری ۱۲۸ تهران نو، یگان حفاظت، عوامل معاونت خدمات شهری، معاونت ترافیک منطقه، عوامل نواحی و اکیپ گشت سازمان خدمات اجتماعی اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ در رابطه با فضاهای بی‌دفاع شهری گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی انجام شده و پس از شناسایی فضاهای بی دفاع شهری از بُعد آسیب های اجتماعی در ناحیه یک، عملیات بهسازی و امن سازی نقاط آغاز شده است.

گفتنی است، پیش از این سخنگوی شورای شهر تهران در یکصد و شصت و ششمین جلسه این شورا پیرامون آسیب های اجتماعی محله صفا و محدوده میدان امام حسین(ع) تذکر داده بود.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 41069

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =