ستاد مردمی اربعین منطقه ۱۰ رسما کار خود را آغاز کرد

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین(ع) گفت: ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه ۱۰ با حضور دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد از امروز رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی اخ‌الصنایع شهردار و مسئول قرارگاه طریق‌الحسین(ع) امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مرداد) در نخستین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه ۱۰ با بیان اینکه زیبایی این حماسه پرشور به مردمی بودن آن است، گفت: در این رویداد مسلمانان و شیعیان با وحدت بین قلب‌های خود حول محور امام حسین(ع) دژ محکمی در برابر دشمن می‌سازند.

وی افزود: به‌واسطه اهمیت موضوع و خدمات‌رسانی بهتر به زائران، ستاد مردمی اربعین حسینی با مشارکت گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، امور مساجد، خیرین و نیکوکاران، تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های داوطلبانه از امروز رسماً کار خود را آغاز کرد.

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین(ع) با تأکید بر بسترسازی مناسب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی تصریح کرد: در این جلسه تقسیم ‌کارها انجام شد و باید از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه مشارکت‌های مردمی برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی بزرگ بهره‌ گرفت.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه عشق و ارادت به امام حسین(ع) توفیقی است که به شهرداری منطقه ۱۰ واگذارشده است، اظهار کرد: ستاد مردمی اربعین حسینی منطقه ۱۰ در قالب موکب امام هادی(ع) در دانشگاه جامع اهل بیت(ع) مستقر است و علاوه بر ارائه خدمات‌رسانی شهری از قبیل نظافت و جمع‌آوری زباله، توزیع کیسه‌های پسماند، نصب ابر پرچم، نصب ۴۰۰ مووینگ در مسیر پیاده‌روی، فعالیت‌های فرهنگی از قبیل اسکان زائران و پذیرایی، برپایی ایستگاه صلواتی، اسکان پزشکان مجموعه مدیریت شهری و داوطلب و برگزاری پویش‌های دانش‌آموزی را بر عهده دارد.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: در این جلسه مقرر شد خادم یاران رضوی منطقه در موکب امام هادی(ع) خدمات فرهنگی و اجتماعی از جمله اهدای نذورات مردمی و بسته‌های تبرکی آستان قدس را به زائران اربعین حسینی ارائه کنند.

انتهای پیام/

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 41163

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =