تکمیل پازل باغ راه حضرت زهرا (س) در منطقه ۱۸ پایتخت تا پایان امسال

ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) یا به عبارتی (اراضی فوقانی خط آهن تونلی تهران به تبریز) بطول ۶ کیلومتر در منطقه ۱۸ پایتخت تا پایان امسال تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهدگرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، محمد جواد خسروی شهردار منطقه که با مشایعت مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) بازدیدکرده بود، به اعلام خبر فوق افزود: این پروژه فرا منطقه ای یابعبارتی ملی بطول کلی ۹ کیلومتر درمناطق ۱۷ و ۱۸ واقع و عملیات اجرائی آن از اوایل دهه ۹۰ عملیات اجرائی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: براساس موقعیت جغرافیائی قرارگیری این طرح و پروژه مهم پایتخت، مساحتی درحدود ۶ کیلومتر مربع آن در این منطقه واقع شده که تاکنون ۳۱۹۰ متر مربع از ساماندهی سرانه های آن دردست احداث بوده و پیشرفتی قابل توجهی داشته است.

این مقام مسئول درخصوص سرانه ها و کاربری های تعریف شده در این پروژه فرا منطقه ای نیز یاد آور شد: سرانه فضاهای فرهنگی، ورزشی، تفریحی و خدماتی شامل کوشک، پیست دوچرخه، مسیر تندرستی، ورزش صبحگاهی، پاتوق محلی، فضای سبز و پیاده راه بخش عمده ای از نیازهای شهروندان را مرتفع و امکانات این ابر پروژه را دوچندان نموده است.

انتهای پیام/

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 41305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =