جایزه شرکت بهره‌برداری مترو به «داستان تهران»

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از حمایت این شرکت از جایزه «داستان تهران» خبر داد.

سید محمد نقیب در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران در نظر دارد تا در این دوره مدیریت شهری در پنجمین دوره از مسابقه بین المللی جایزه تهران، از شهروندانی که قصد روایت نویسی و یا داستان نویسی در حوزه مترو را داشته باشند، حمایت کند.

وی افزود: با توجه به تعداد زیادی از شهروندان که از مترو به عنوان مهمترین مُد حمل و نقلی استفاده می کنند، بر این باوریم که بخشی از روایت ها و داستان های شرکت کنندگان در پنجمین دوره از مسابقه بین المللی جایزه تهران مربوط به این حوزه است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: بر همین اساس شرکت بهره برداری مترو تهران در نظر دارد تا ضمن تقدیر از نویسندگانی که تمایل به استفاده از موضوع مترو دارند، جوایزی را برای برگزیدگان در این موضوع در نظر گرفته بگیرد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره می توانند در حوزه توسعه خطوط مترو، ایستگاه های مترو، تجربه مسافرت داخل واگن های مترو و در مجموع درباره شهر زیر زمینی مترو داستان ها و یا روایت های خود را به دبیرخانه جایزه داستان تهران ارسال کنند.

سید محمد نقیب یادآور شد: همچنین شرکت مترو تهران در نظر دارد تا برای دو اثر برگزیده، هر کدام مبلغ ۵۰میلیون ریال اهدا کند.

لازم به توضیح است؛ پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران با هدف هویت سازی و معرفی کلان شهر تهران توسط مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانیtehranstory.ir مراجعه کنند.

مراسم اختتامیه و معرفی برندگان پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران در هفته تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 41366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =