توسعه سرویس‌های بهداشتی؛ زیرساخت ضروری زندگی شهری

شهردار منطقه ۱۲ با هدف جلب رضایت شهروندان در محور ۱۵ خرداد، مقابل میدان ارک، تعداد ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی (۵ چشمه بانوان و ۹ چشمه آقایان) احداث و راه‌اندازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی با تأکید بر اینکه توسعه سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، مطالبه برحق‌ شهروندان و از زیرساخت‌های ضروری زندگی شهری است، گفت: با توجه به جمعیت شناور این منطقه، افزایش سرویس‌های بهداشتی به‌ویژه در محدوده بازار از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری در این محدوده بود که بر این مبنا احداث ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی در محور ۱۵ خرداد، مقابل میدان ارک به عنوان یکی از شلوغ‌ترین نقاط منطقه در دستور کار قرار گرفت.

انارکی محمدی ضمن بیان این مطلب که این پروژه از ۱۴۰۱ آغاز شده و هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ۹ چشمه از این سرویس‌ها مردانه و ۵ چشمه آن زنانه است و به همراه نصب روشویی‌ها و تجهیزات و تأسیسات مورد نیاز در خدمت شهروندان قرار گرفته است.

وی تأسیس سرویس‌های بهداشتی در سطح منطقه را از جمله پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه تا پایان سال برشمرد و بیان کرد: تأسیس سرویس‌های بهداشتی با توجه به درخواست‌های ثبت‌شده شهروندان در طرح «من شهردارم» در دستور کار فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته و مدیریت شهری در دوره جدید، پروژه‌های عمرانی خود را بر اساس نیازسنجی و مطالبه عمومی مردم به اجرا می‌گذارد.

شهردار قلب طهران ضمن قدردانی از مشارکت مردم در احصای نیازهای منطقه ادامه داد: در هفته گذشته، نوسازی و مرمت سرویس بهداشتی مسجد کاظمیه در خیابان ری نیز به پایان رسیده که طی آن با هدف سهولت تردد معلولان و دسترسی بهتر شهروندان، نسبت به جابه‌جایی در از داخل مسجد به معبر اقدام شد؛ همچنین با افزایش دو برابری تعداد سرویس‌های بهداشتی، این سرویس‌ بهداشتی از ۳ چشمه به ۶ چشمه تبدیل شد.

انتهای پیام/

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 41410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =