انجام تست سرد ۵.۵ کیلومتر از خط ۶ مترو در روزهای آینده/ افتتاح ایستگاه‌های آیت‌الله کاشانی و شهدای کن تا پایان سال

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه از انجام تست سرد مسیر تونلی ایستگاه‌های شهران، شهرزیبا و کوهسار به طول ۵.۵ کیلومتر در قطعه شمالی خط ۶ ظرف روزهای آینده خبر داد.

محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص افتتاح ۳ ایستگاه خط ۶ در شهریورماه اظهار کرد: ۳ ایستگاه شهران، شهرزیبا و کوهسار که شهریورماه افتتاح می شوند، حدود ۹۰ درصد پیشرفت عملیات ساختمانی دارند.

وی با بیان اینکه تنها بحث تجهیزاتی این ایستگاه ها مانده است، ادامه داد: با افتتاح این سه ایستگاه، تعداد ایستگاه های قابل بهره برداری خط ۶ به ۲۰ ایستگاه و طول مسیر تونلی آن به ۳۳ کیلومتر می رسد. 

هرمزی خاطرنشان کرد: تست سرد مسیر تونلی این سه ایستگاه به طول ۵.۵ کیلومتر در قطعه شمالی خط ۶ ظرف روزهای آینده عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه افزود: با راه اندازی این ایستگاه ها راندمان و هم افزایی خط ۶ در تعامل با دیگر ایستگاه افزایش پیدا می کند. 

وی در پایان گفت: در نیمه دوم سال جاری دو ایستگاه آیت الله کاشانی و شهدای کن نیز در این خط افتتاح خواهد شد که تعداد ایستگاه های این خط را به ۲۲ ایستگاه می رساند.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 41491

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =