اعزام دومین کاروان حامل تجهیزات به موقعیت شهید همدانی شلمچه

شهردار منطقه یک: دومین کاروان تجهیزات شهرداری منطقه یک به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی و آماده سازی موکب محبان الرضای موقعیت شهید همدانی اعزام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: موکب محبان الرضای موقعیت شهید همدانی با هدف خدمات رسانی و اسکان ثابت زائران در مرز شلمچه توسط شهرداری منطقه یک احداث شده است و اولین کاروان تجهیزات روز یکشنبه ۲۹ مرداد و دومین کاروان هم روز گذشته دوشنبه ۳۰ مرداد به موقعیت مذکور اعزام شد.

وی افزود: جهت تجهیز و آماده سازی این موکب دومین کاروان شامل فوم زیر موکت به متراژ ۲ هزار متر مربع، ۴۰۰ عدد بالشت در مرحله دوم، تجهیزات پزشکی کامل و داروهای مورد نیاز، ۸۰۰ عدد ملحفه و روبالشتی، اقلام فرهنگی از تراکت های راهنما و وسایل برای کودکان، ۵۰عدد پروژکتور رنگی، دوعدد تلویزیون شهری، تجهیزات آشپزخانه ای، شیرالات مورد نیاز سرویس‌های بهداشتی و حمام و...به وسیله یک دستگاه تریلر دوشنبه ۳۰ مرداد به این موکب در مرز شلمچه اعزام شد.

صباغ تصریح کرد: کاروان نیروهای اعزامی شهرداری منطقه یک به موکب محبان الرضای موقعیت شهید همدانی نیز  فردا به شلمچه اعزام می شوند.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 41526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =