برندسازی محصولات زنان سرپرست خانوار؛ اولویت‌ برنامه‌های شهرداری تهران

تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره کل امور زنان و خانواده و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با محوریت حمایت از اقشار تحت حمایت از جمله زنان سرپرست خانواده به امضا رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده، مریم اردبیلی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه یک فرصت برای بهره‌مندی از توانمندی زنان در آینده شهر است اظهار کرد: با مجموعه ظرفیتی که در صندوق ذخیره کارکنان شهرداری موجود است می‌توانیم وضعیت کیفی و کمی تولیدات و محصولات زنان سرپرست خانواده، وضعیت برندسازی و شرایط عرضه آن محصولات را بهتر از پیش فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه سود حاصل از این مجموعه و اقدامات، مشمول زنان سرپرست خانواده می‌شود خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه در ۴ماده به امضای طرفین قرارداد رسیده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران به محورهای همکاری طرفین هم اشاره و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای ایجاد شده در چهارراه ولیعصر (عج) تحت عنوان «پیاده‌راه هنر» با سرمایه‌گذاری، ساخت و مدیریت بهره‌برداری توسط صندوق ذخیره و با سیاست‌گذاری و نظارت اداره کل امور زنان، سرمایه‌گذاری و مشارکت در تفاهم‌نامه منعقد شده فی مابین اداره کل امور زنان و خانواده و شرکت شهربان و حریم‌بان به ‌منظور تأمین مالی تولید البسه، حمایت از معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار و کم‌برخوردار و فرزندان آنها، توسعه و ارتقای مراکز توانمندسازی ‌کوثر و مشاغل ‌خانگی به ‌عنوان ابزار توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی زنان، توسعه و ارتقای مراکز عرضه تولیدات و محصولات زنان سرپرست خانوار و کم ‌برخوردار، مولدسازی و خلق ارزش افزوده با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دو مجموعه در جهت مأموریت‌های محوله، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و امکان‌سنجی جهت توسعه فعالیت‌ها و مأموریت‌های طرفین قرارداد، ارتقای کیفیت محصولات و بازاریابی محصولات تولید شده در مراکز تحت مدیریت اداره کل امور زنان و خانواده و... و. بخشی از این محورهاست.

 جواد معصومی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره‌ کارکنان شهرداری تهران هم درباره این تفاهم‌نامه اظهار کرد: با کمال افتخار از تمام عرصه‌های تولیدی تا حوزه‌های عرضه کالا، حامی و خدمتگزار بانوان سرپرست خانوار خواهیم بود و این تفاهم‌نامه نقطه عطف و آغازی برای اقدامات مشترک است.

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 41559

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =