نقش مهم روابط عمومی‌ها در انعکاس رویدادهای شهری به جامعه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در انعکاس رویدادهای شهری به جامعه تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری در نشست با مدیران روابط عمومی حوزه خدمات شهری، گفت: روابط عمومی‌ها همواره باید کارآمدی، همدلی و همگرایی را سرلوحه امور خود قرار دهند و انتظار داریم در این مسیر با نوآوری و ایجاد تحول در انجام امور محوله خصوصا اطلاع‌رسانی درست و بهنگام، شاهد تحولات نوینی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح شهر تهران باشیم.

نظری در ادامه افزود: در راستای تحقق تمامی برنامه ها مطابق و براساس اهداف راهبردی و ماموریت‌ها و سیاست های تعیین شده در حوزه خدمات شهری و نیز مجموعه خود گام بردارید.

وی کارمحوری را اصل مترقی خواند و گفت: بی شک توفیق و موفقیت انسان‌ها در کار محوری است. بنابراین با رویکرد کار محوری کارها را به جلو ببرید و اخلاقمداری را سرلوحه تمامی امور خود قرار دهید.

نظری در ادامه با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها در انعکاس رویدادهای شهری به جامعه، گفت: روابط عمومی ها باید با برنامه محوری اولویت‌های آنها را مشخص کنند و مطابق با آنها رو به جلو حرکت کنند تا به نتایج مطلوبی در ارائه خدمات به شهر و شهروندان دست یابیم.

معاون شهردار تهران بر تحول گرایی در  تمامی امور حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در سطح شهر سعی شود تا با استفاده از ایده‌ها و پیشنهادات نوین و کارشناسانه تحولات خوبی را برای شهروندان عزیزمان رقم بزنید.

گفتنی است در این جلسه هر یک از مدیران روابط عمومی به تشریح جزئیات فعالیت ها و اقدامات خود پرداختند.

همچنین؛ در پایان این جلسه و با حضور مهندس حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از  محمد صادق زمانی مدیر سابق روابط عمومی شرکت شهربان و حریم بان و مدیر جدید روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و نیز مدیران روابط عمومی این حوزه تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 41680

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =