تجهیز و بهسازی مدارس منطقه۲ پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ اعلام کرد: طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه با هدف ایجاد الگوی مدیریت واحد و عادلانه به دانش‌آموزان در قالب چهار بخش عمرانی، برنامه‌ای، تجهیزی و مناسب سازی اجرا می شود

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای با اشاره به اجرای طرح حمایت از مدارس بیان کرد:  در راستای سیاست‌های مدیریت شهری در حمایت از مدارس، طی تفاهم نامه‌ای که با اداره آموزش‌وپرورش منعقد شد تعداد۴۲ مدرسه در چهار محور عمرانی، تجهیزی، مناسب‌سازی و برنامه‌ای شامل توسعه و بازسازی مدارس، تجهیز امکانات و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی و علمی و آموزشی تحت پوشش حمایتی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش مدارس و دانش آموزان در توسعه و تعمیق فرهنگ شهروندی، تصریح کرد: اختصاص بودجه سالانه برای حمایت از مدارس شهر تهران در زمینه‌های عمرانی، تجهیزی و برنامه‌ای از سیاست‌های مدیریت شهری است.

رجای، کمک به ارتقای سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی در مدارس را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: مدیریت شهری با اجرای این طرح در راستای کمک به تجهیز، بهسازی و نوسازی، ایمن‌سازی و بازسازی محیط‌های آموزشی، آموزش حقوق و تکالیف شهروندی دانش آموزان و افزایش سطح همکاری‌ها و تعاملات میان بخشی دستگاه‌های مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسائل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در زمینه توسعه و بازسازی مدارس افزود: بر اساس کارشناسی انجام شده و شناسایی و طبقه‌بندی نیازهای مدارس، مجموعه‌ای از فعالیت‌های عمرانی اعم از نقاشی و رنگ‌آمیزی فضاهای داخلی و بیرونی مدارس، احداث و بازسازی آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی، تجهیز اتاق ورزش و لوازم ورزشی  و... پیش‌بینی‌شده است که هم‌زمان با تابستان این اقدامات در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 41687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =