پیمایش و آماده‌سازی مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین‌حسینی در منطقه ۱۲

انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ از آماده‌سازی و محیاکردن مسیر پیاده‌روی در روز اربعین حسینی خبر داد.

در آستانه برپایی مراسم جاماندگان اربعین‌حسینی، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه به همراه معاونان و مسئولان اجرایی ضمن بازدید و رصد مسیر پیاده‌روی در محدوده منطقه ۱۲، تمهیدات لازم برای رفاه زائران و جاماندگان اربعین حسینی را درنظر گرفت و آخرین بررسی‌ها از آمادگی همه‌جانبه این منطقه برای برپایی این مراسم را انجام داد.

شهردار قلب طهران همچنین در بازدید از محدوده مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین (میدان آیینی امام حسین (ع) تا میدان شوش) از تکایا و هیئات‌ و فعالان این عرصه از جمله هیأت موج‌الحسین دیدار و به رفع موانع و مشکلات و مشارکت بیشتر با آنان تأکید کرد.

بنابر این‌ گزارش در بازدید صبح‌هنگام شهردار و مسؤولان منطقه ۱۲ شهرداری، آماده‌سازی مسیر معابر و پیاده‌راه‌ها شامل نصب المان‌ها و تجهیزات ترافیکی، بررسی فضاهای سبز و زیباسازی منطقه، همچنین مکان‌یابی برای استقرار موکب‌ها و تکایای داوطلب، تسریع در امور ساماندهی مسیر پیاده‌روی جاماندگان و عاشقان حسینی در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ قرار گرفته است.

همچنین؛ منطقه ۱۲ شهرداری تهران، توفیق میزبانی ۶ کیلومتر از مسیر ۱۴ کیلومتری تعیین‌شده برای پیاده‌روی زائران اربعین در تهران، موسوم به «جاماندگان» را داراست و به همین منظور موارد و موضوعات احصاشده، مورد بازبینی و اصلاح در قالب Qr Code تبدیل و قابل به‌روزرسانی شد. این موضوعات در قالب پروژه Hse پیگیری و تا موعد مقرر رفع می‌شود.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 41769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =