ساخت پل همسطح سواره رو در شرق منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از روند مطلوب در احداث پل همسطح سواره رو به منظور روانسازی ترافیکی و دسترسی آسانتر شهروندان به بزرگراه محلاتی و محور شهید کلاهدوز خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی ساخت پل همسطح سواره گفت: با اتمام این پل واقع در بخش شمالی بلوار ابوذر، مسیر تردد شهروندان دارای وسایل نقلیه از مسیر بزرگراه محلاتی برای دسترسی به بخش غربی و شرقی کوتاه تر و گره ترافیکی تقاطع ائمه اطهار کاهش می‌یابد.

شهردار منطقه با اشاره به تکمیل شدن عملیات شمع و زیرسازی این پروژه، از اهتمام ویژه مدیریت شهری برای تکمیل و اتمام و بهره‌برداری این پروژه بزودی خبر داد.

یزدی در ادامه با اشاره به اهتمام حوزه‌های شهری برای اتمام بسیاری از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی توسعه محله ای در منطقه، بر تسریع در پیشرفت و بهره‌برداری از ده ها پروژه شهری، خدماتی منطقه تا پیش از پایان سال جاری تاکید کرد.

جمع‌آوری انهار قدیمی و تبدیل به کانیو و اصلاح هندسی میادین در بخش‌های شرقی منطقه نیز از جمله این پروژه‌هاست که به گفته یزدی در راستای توسعه محلات، بهبود وضعیت زیست محیطی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در بخش های غربی و شرقی انجام شده است.

انتهای پیام/

۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 41951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =