خدمت‌رسانی ۱۲۰ نیروی خدماتی منطقه ۱۴ به جاماندگان اربعین

شهردار منطقه ۱۴ از برگزاری مانور و آماده‌باش ماشین‌آلات ۱۳۷ به همراه تجهیزات در راستای مراسم جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ امیر یزدی ضمن اشاره به بازدید و برگزاری مانور و آمادگی تجهیزات، ادوات و ماشین آلات ۱۳۷ گفت: تصمیمات و تمهیدات لازم در راستای ارتقاء سطح ایمنی در تردد شهروندان و دستگاه های امداد رسان در مواقع اضطرار اخذ گردیده است.

وی ادامه داد: همچنین محل استقرار خودروهای دستگاه های امداد رسان ویژه برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی از محدوده در مسیر خیابان هفده شهریور تعیین شد.

یزدی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم درخصوص خدمت رسانی مناسب به عزاداران سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) در مراسم جاماندگان اربعین حسینی در حوزه های خدمات شهری و در تعامل با سایر نهادهای متولی صورت پذیرفته است؛ یاداور شد: در این راستا بیش از ۱۲۰ نیروی کارگری ائم از خدمات شهری، فضای سبز و بازیافت در کنار اسقرار ماشین آلات برای خدمت رسانی تا پایان مراسم اربعین برای خدمت رسانی و رسیدگی به وضعیت مسیر تا پایان مراسم و شب هنگام حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 42155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =