بازدید نظری از آخرین اقدامات جهت آماده‌سازی مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدید از مناطق ۷، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۲۰ در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته جهت آماده‌سازی مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جریان بازدید حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران که با حضور فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهرداران و مدیران مناطق ۷، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۲۰، سازمان های آتش نشانی، بوستان ها، زیباسازی و مدیران و مشاورین این معاونت صبح امروز ۱۳ شهریورماه برگزار شد از مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته جهت آماده سازی مسیر های پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران طی این بازدید با حضور در منطقه ۲۰ و همراهی سید علی یزدی خواه نماینده، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و بشارت معاون استاندار تهران و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری از روند پیاده راه سازی میدان شهر ری بازدید کرد.

گفتنی است در جریان این بازدید معاون شهردار تهران پس از استماع گزارش مناطق در خصوص اقدامات صورت گرفته، دستورات لازم را جهت برپایی با شکوه پیاده رویی اربعین حسینی در تهران صادر کرد.

همچنین در پایان این بازدید حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پس از زیارت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 42172

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =