تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از خدمات شهری و فرهنگی جدید شهرداری منطقه ۵

در بازدیدهای صورت گرفته از سایت شهرداری منطقه پنج در مرز مهران، از اقدامات مدیریت شهری این منطقه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی تجلیل شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حجه الاسلام و المسلمین کریمی تبار (نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام) به همراه حجه السلام دکتر امینی امام جمعه شهرستان مهران از خدمات مدیریت شهری منطقه ۵ تهران به زائرین اربعین حسینی علیه السلام در مرز مهران بازدید و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از خدمات شهرداری منطقه ۵ در مرز مهران اظهار داشت: یکی از موکب های تاثیرگذار در مرز مهران، موکب منطقه ۵ است که چندین سال است که در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی علیه السلام در این مرز حضور یافته و خدمات قابل تقدیری از جمله کارهای ارزشمندی که برای بهداشت و نظافت زائرین ضرورت دارد را ارائه می دهد.

حجه الاسلام و المسلمین کریمی تبار به برخی فعالیت های جدید فرهنگی در موکب منطقه ۵ اشاره کرده و افزود: خدمات ویژه مادر و کودک بسیار کار ارزشمندی است و وقتی مادر در آن فضای با آرامش به کودک خود شیر می دهد ، باعث انتقال پیام فرهنگی اربعین به کودک است و در آینده کودک تاثیر گزار است.

بر اساس این گزارش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام درخاتمه از زحمات و تلاش هایی که در هوای گرم در مرز مهران برای رضایتندی زائرین اربعین حسینی صورت می پذیرد مجددا تقدیر و تشکر کرد.

دست تک تک پاکبانان را برای نگهداشت شهر می‌بوسم 

محمدی «شهردار مهران » ضمن گفتگو با واحد خبرشهرداری منطقه۵ گفت؛ دیروز در جلسه پایانه برکت مهران باشهردار منطقه ۵،ملاقاتی داشته ام، از خدمات سایت مستقر در نقطه صفر مرزی تقدیر نموده ام، و تقاضا نموده ام، تا پایان مراسم برای تسهیل امورات ترددی زوار اربعین حسینی علیه السلام، همکاری صورت بپذیرد.

او ادامه داد: شهرداری منطقه۵ واقعا سنگ تمام گذاشت و لذا و انصافا همکاران و مدیران شهری عالی هستند و من دست تک تک پاکبانان را میبوسم واز خدمات شهری تقدیر و تشکر کرده ام. 

حضور و فعالیت های مدیران شهرداری منطقه ۵ در سایت مرزی مهران واقعا مورد توجه مدیران و مقامات استان ایلام گرفت

سیدزاهدین چشمه خاور«مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام » ضمن گفتگو با واحد خبرشهرداری منطقه۵ گفت؛ دیروز طی بازدیدشهردار منطقه ۵،از مرز مهران،با ایشان ملاقاتی داشته ام و مذاکراتی داشته ایم تاخدمت باکیفیت برای تسهیل امورات ترددی زوار اربعین حسینی علیه السلام،انجام بگیرید.

او ادامه داد: شهرداری منطقه۵ درمدت حضورش درمرز و ساختار خدمات سایت واقعا و انصافا بازوی اجرایی بوده،در حضور شهردار از عوامل سایت و پرسنل و پاکبانان و خدمات شهری تقدیر و تشکر کرده ام.

تعامل و همکاری فرماندهی استان ایلام با شهرداری منطقه ۵

سردار سرتیپ ۲ پاسدار سلمانی«فرمانده انتظامی استان ایلام» ضمن گفتگو با واحد خبرشهرداری منطقه۵ گفت: خوشبختانه با تدابیر انجام شده و همکاری شهرداری های کلان شهر ها،و شهرداری منطقه ۵ تهران در خصوص خدمات به زائرین،پلیس استان ایلام، برای تسهیل امورات ترددی زوار اربعین حسینی علیه السلام،در مبحث نظم و انضباط خودرویی شهری با شهرداری منطقه ۵،کمال همکاری و تعامل را انجام داده است.

او ادامه داد: از شهرداری منطقه۵ که انصافا بازوی خدمات اجرایی و نظافت شهری بوده، لذا از همین رسانه از عوامل سایت و پرسنل و پاکبانان و خدمات شهری تقدیر و تشکر کرده ام. 

کمال تعامل و همکاری مدیران شهری منطقه۵ با معاونت فنی و عمران استانداری ایلام

هژبری« معاون فنی و عمرانی استانداری ایلام » ضمن گفت‌وگو با واحد خبر شهرداری منطقه۵  گفت: طبق دستورالعمل اربعین و طی هماهنگی و مذاکرات و جلسات و بازدیدهای مشترک استانداری و شهردارهای کلانشهرها و همکاری و حضور عوامل شهرداری منطقه ۵،و اهداف خدمت برای تسهیل امورات ترددی زوار اربعین حسینی علیه السلام،بهداشت و سیمای شهری و فعالیت های عمرانی مورد نیاز در نقطه صفر مرزی مهران،همکاری صورت گرفته است.

او ادامه داد: طی بازدید از سایت خدمات شهرداری منطقه۵ در مرز مهران، و بازدید نزدیک از ساختار خدمات سایت واقعا و انصافا بازوی اجرایی بوده،لذا از همینجا ازعوامل سایت و پرسنل و پاکبانان و خدمات شهری تقدیر و تشکر می گردد.

از خدمات شهرداری منطقه۵ برای زائرین اربعین حسینی علیه السلام در مرز مهران اعلام رضایت می کنیم

منصوری مدیرکل امورشهری و روستایی استانداری ایلام در بازدید از مرز مهران گفت: روزانه بیش از ۲۴۰ هزار نفر از مرز مهران تردد می کنند و ارتباط مستمری بین این اداره کل و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ، شهرداری منطقه۵ وجود دارد و بر این امر باعث شده که با وجود گرمای شدید و تراکم جمعیت بیشتر نسبت به سالهای گذشته ، خدمات مطلوب تری ارائه شود.

او ضمن اعلام رضایت از خدمات شهرداری منطقه ۵ برای زائرین اربعین حسینی علیه السلام در مرز مهران افزود: عملکرد منطقه۵ رصد و پایش شده و زائرین از این خدمات رضایت داشته اند.

منصوری اظهار داشت: افتخار خدمت به زائرین بسیار ارزشمند است و امسال همه عوامل منطقه ۵ از آتش نشانان ، پاکبانان و عوامل مدیریتی همه پای کار هستند و بدون وقفه و با برنامه به خدمات رسانی مشغولند.

بر اساس این گزارش مدیرکل امورشهری و روستایی استانداری ایلام در خاتمه گفت: باید از شهرداری منطقه ۵ و ۱۱ قدردانی و تشکر شود و باید این همدلی و مشارکت در همه عرصه های کشور پایدار گشته و توسعه یابد.

انتهای پیام/

۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 42291

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =