گزارش خدمات‌رسانی شهرداری تهران به زوار اربعین در شورا ارائه می‌شود/ ارتقاء اقدامات فرهنگی و خدماتی در اربعین امسال

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: انجام خدمات از سوی شهرداری تهران در اربعین امسال نسبت به سال قبل ارتقاء پیدا کرده بود که گزارش مدون آن در شورا ارائه خواهد شد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه مجموعه شهرداری تهران در چهار مرز و همچنین قرارگاه‌های نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، کوفه و در موکب‌های مختلف تلاش بر این داشت که خدمات خوبی را به زائران ارائه دهد، اظهار کرد: گرچه معتقدیم تمام خدمات ارائه شده از سوی مدیریت شهری در برابر هرآنچه مردم عراق در یک سال ذخیره و برای زوار هزینه می‌کنند، قطره مقابل دریاست اما همکاران ما در شهرداری وظیفه ملی خود را در قبال زائران انجام دادند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه انجام خدمات در اربعین امسال ارتقاء پیدا کرده بود که گزارش مدون آن در شورا ارائه خواهد شد، تصریح کرد: تمام بازدیدهایی که ما انجام دادیم به این دلیل است که در جایگاه نظارتی خود خروجی زحمات را دریافت و برای سیاست‌گذاری‌های سال بعد از این خروجی استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه نقاط ضعف و قوت در بررسی‌های شناسایی خواهد شد، گفت: قصد ما از این سفر خروجی تلاش‌ها برای سیاست‌گذاری‌ و همچنین قدردانی از نیروهایی است که در تمام بخش‌ها خدمات‌رسانی می کنند؛ به ویژه پاکبانان و کسانی که داوطلبانه به زائران خدمت ارائه دادند.

نادعلی با بیان اینکه بعد از دو سال همه‌گیری بیماری کرونا هم سال قبل و هم امسال مردم به عشق امام حسین علیه‌السلام به عراق آمدند، خاطرنشان کرد: امسال با وجود اینکه میزان استقبال مانند سال قبل بود با همکاری وزارت کشور، راهداری، فراجا، پلیس راهور، شهرداری تهران و سایر دستگاه‌ها سعی بر این بود که حمل و نقل زائران تسهیل شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس ستاد فرهنگی اربعین شهرداری تهران، یادآور شد: بنده امسال ارتقاء اقدامات را چه در بخش فرهنگی و چه در بخش خدمات شهری شاهد بودم که جای تقدیر از معاونت خدمات شهری و نیروهای این معاونت دارد.

انتهای پیام/

۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 42308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =