تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مراکز تحصیلی پیش‌بینی شد

تمهیدات ترافیکی ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مسیرهای عبوری و بزرگراهی منطقه ۲ پایتخت پیش‌بینی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  گفت: با توجه افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها همزمان با ایام بازگشایی مراکز آموزشی   که موجب افزایش حجم ترافیک می شود، در صدد پیش بینی تمهیدات لازم برای  روانسازی تردد و کاهش مشکلات ترافیکی در بزرگراه ها و معابر منطقه هستیم.

کریمی همکاری پلیس با  مدیریت  شهری را ارزشمند برشمرد و افزود: روانسازی تردد و تسهیل در عبور و مرورهمراه با آرامش شهروندان  از اهداف مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور است و امید می رود با برنامه ریزی صورت گرفته این اهداف پیش بینی شده محقق شود.

وی بابیان اینکه  ایمن سازی و مناسب سازی معابر منتهی به مدارس در دستور کار قرار گرفته است گفت: در این طرح مراکز آموزشی تاثیر گذار در ترافیک معابر اصلی شناسایی و برنامه عملیاتی برای کنترل و نظارت بر ترافیک معابر منتهی به این مراکز آموزشی و مدارس اجرا می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی، تمهیدات لازم برای آمادگی هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی جهت سرویس رسانی مطلوب به شهروندان ومدیریت سفر و نیز کاهش زمان انتظار در پایانه ها و ایستگاه‌های  تاکسی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 42430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =