اهدای بیش از ۱۰هزار عنوان کتاب توسط باغ کتاب شهرداری تهران به زائران حرم امام رضا (ع)

مدیر روابط عمومی باغ کتاب تهران گفت: بیش از ۱۰هزار عنوان کتاب توسط باغ کتاب شهرداری تهران به زائران حرم امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار شهر، خوش خلق مدیر روابط عمومی باغ کتاب تهران در خصوص برپایی یک غرفه کتاب و یک موکب فرهنگی در نزدیکی حرم امام رضا (ع) در برنامه سلام خبرنگار اظهار کرد: باغ کتاب تهران ذیل مجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران امسال یک ابتکار خوبی انجام داد و در کنار موکب‌های دیگر در کنار حرم امام رضا (ع) اقدام به اهدای کتاب به زائران کرد تا با ابن کار سهمی در بحث ترویج فرهنگ کتاب داسته باشیم.

وی افزود: ما ۱۰هزار جلد کتاب تدارک دیده بودیم که با توجه به حجم استقبال زیاد زائران، دیشب تعداد دیگری نیز از تهران دوباره به مشهد ارسال شد و در خدمت زائران هستیم. ما برای گروه‌های سنی مختلف کتاب‌هایی را در نظر گرفتیم به خصوص برای کودکان که خاطره‌ی خوبی برای آنها در این رویداد ایجاد شود.

وی بااشاره به اینکه اهدای کتاب برای اولین بار انجام می‌شد، گفت: حجم استقبال بسیار گسترده بود و این موضوع نشان می‌دهد زائران فرهیخته هستند.

خوش‌خلق ادامه داد: یکی از مهمترین کارهای‌ این موکب، اهدای کتاب‌هایی بود که از سمت رهبر انقلاب تقریظ شده بودند مثل «تنها گریه کن»، «فرنگیس»،  «دختر شینا» و …،استقبال مردم بسیار خوب بود و خوشبختانه غافلگیر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز آخرین روز کاری ما در مشهد مقدس هست که در بلوار امیرالمؤمنین(ع) روبه‌روی صحن حضرت زهرا(س) خدمت‌رسانی می‌کنیم و منتظر مردم عزیز هستیم.
انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 42612

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =