فاز تکمیلی پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از بزرگترین فضاهای شهری در مقیاس جهانی اسـت که تـا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسـید.

سید مهدی هدایت،  مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درگفتگو با خبرنگارشهر، پیرامون آخرین وضعیت باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به طول تقریبی حـدود ۹ کیلومتر و مسـاحت ۵۰ هکتار یکی از بزرگترین فضاهای شـهری در مقیاس جهانی اسـت که تـا پایان سال جاری بـه بهره‌برداری خواهد رسید.


هدایت ادامه داد: در حال حاضر ۵ پیمانکار کار اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا (س) را پیش می‌برند، در همین راستا چند روز پیش جلسه‌ای با حضور سردار اکبری جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا برگزار شد وهدف ما این است که بخش زیادی از پروژه تا پایان سال تکمیل شود.


هدایت در مورد بازآفرینی نفرآباد (یکی از مناطق بلاتکلیف تهران) نیز گفت: بازآفرینی منطقه فرسوده نفرآباد در حال انجام است و در ابعاد مختلف پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکونی، خدماتی و زائرسرا دراین منطقه در حال پیگیری است، گفت: بخشی از این پروژه امسال و بخشی هم سال آینده تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در مورد اهمیت موضوع همکاری مردم در بازآفرینی، نفرآباد گفت: با بیان راهبردهای پیش‌رو در مورد این پروژه، مردم نیز از مشارکت در ساخت وساز نفر آباد استقبال کردند.

هدایت در مورد اعطای تسهیلات بانک‌ها به بافت فرسوده اظهار کرد: متاسفانه شرایط خوبی در بحث صدور تسهیلات بانکی نداریم و انتظار می‌رود روند اعطای تسهیلات در بافت‌های فرسوده با همکاری بانک‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

گفتنی است، پیش‌تر نیز محمد جواد خسروی شهردار منطقه۱۸ در مورد پروژه باغ‌راه حضرت زهرا (س) گفته بود، این پروژه فرامنطقه‌ای یا به عبارتی پروژه ملی است که عملیات اجرایی آن به همت و همکاری شهرداری منطقه ۱۸ تهران از اوایل دهه ۹۰ آغاز شده است.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 43391

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =