ساماندهی معابر شمال شرق تهران در آستانه بازگشایی مدارس

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۴ گفت؛اقدامات لازم در خصوص ایمن سازی و ساماندهی معابر منطقه در راستای بازگشایی مدارس در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "نادر حیدرزاده" با بیان این مطلب افزود: افزایش کیفیت معابر و آماده سازی محیط شهری و بهسازی و آراستگی داخل مدارس برای ورود به سال تحصیلی جدیداز مهمترین اقدامات این حوزه همزمان با بازگشایی مدارس است.

وی افزود: اتمام عملیات عمرانی قبل از شروع سال تحصیلی جدید برای فراهم آمدن زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام بازگشایی مدارس، تسهیل عبور و مرور دانش آموزان، والدین، کارکنان مدارس و دانشگاهها در حال اجر ا است.

معاون فنی و عمران منطقه ۴ گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و فصول بارندگی، به منظور جمع آوری آب های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر اقدامات بسیار موثری صورت گرفته است.

حیدرزاده با بیان اینکه این اقدامات در چندین معبر اصلی منطقه عملیاتی شده است گفت: لکه گیری معابر، ترمیم جداول آسیب دیده و ایمن سازی معابر، مرمت، بازسازی ومناسب سازی پیاده رو، همسطح سازی دریچه ها و رفع معارض پیاده رو ها تا کنون در معابر اصلی اجرا شده است.

وی  با اشاره به دیگر اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه ۴ با همکاری سایر نهادهای خدماتی  قبل از شروع سال تحصیلی گفت: پاکسازی و ایمن سازی معابر، ساماندهی حفاریهای صورت گرفته، جمع آوری نخاله های ناشی از حفاری ها و حمل نخاله معابر منطقه قبل از شروع سال تحصیلی جدید به اتمام می رسد.

انتهای پیام/ ‌

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 42682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =