افزایش شیرهای آتش نشانی منطقه ۱۴ به ۱۰۵ مورد تا پایان سال

شهردار منطقه ۱۴ از بررسی جمع آوری تیرهای برق معارض و افزایش شیرهای آتش نشانی به ۱۰۵ مورد تا پایان سال خبر داد و گفت: تاکنون ۹۹ شیرهیدرانت در محدوده بافت فرسوده محلات نصب شده است تا در مواقع آتش سوزی های احتمالی دسترسی به سیستم اطفاء حریق تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با بیان این خبر افزود: علاوه بر پیگیری روند نوسازی بافت فرسوده که تاکنون ۵۳ درصد از این محدوده در منطقه نوسازی شده است، رفع مشکلات و معضلات محدوده بافت فرسوده از جمله رفع تیرهای برق معارض و نصب شیرهای هیدارانت آتش نشانی نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

یزدی به اهمیت نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی به عنوان یکی از سیستم های اطفاء حریق در این محدوده اشاره کرد و گفت: ۱۳۹ مورد شیر هیدرانت در منطقه جانمایی شده است که تاکنون ۹۹ مورد آن نصب شده و تا پایان سال به ۱۰۵ مورد افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت سه ارگان «سازمان آتش نشانی»، «شهرداری» و «سازمان آب و فاضلاب» در حال اجراست، اظهار داشت: جلسات هم‌اندیشی با دستگاه‌های تاثیرگذار و مرتبط در قالب کارگروه خدمات و زیرساخت که ذیل ستاد بازآفرینی تشکیل شده است از سوی معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ در حال انجام است تا با هم‌افزایی بیشتر روند عملیاتی طرح‌های مورد اشاره در محدوده بافت فرسوده تسریع یابد.

بر اساس این گزارش اولین جلسه کارگروه خدمات و زیرساخت منطقه ۱۴ تشکیل و موضوع های تیربرق‌های معارض و نصب شیرهای هیدرانت با حضور نماینده‌های سازمان نوسازی شهر تهران، آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات، آتش نشانی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: 42925

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =