آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس منطقه ۱۳

همزمان با بهارعلم و تربیت و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ آغاز هفته دفاع مقدس، ایثار و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید توسط مسئولان همزمان در مدارس منتخب نواحی چهارگانه منطقه ۱۳ نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با «شعار مدرسه قوی، ایران قوی» امروز یکم مهر ماه با حضور اعضای شورای شهر تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردارمنطقه ۱۳ و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان در مدارس حقیقت، اشرفی اصفهانی، شهید بهشتی منتظری، هنرستان سمیه و اشرفی اصفهانی منطقه ۱۳ به صدا در آمد.
مهدی بابائی، عضو شورای اسلامی شهر تهران درآئین بازگشائی دبستان هوشمند دخترانه شهید اشرفی اصفهانی، ازدانش آموزان به عنوان سرمایه‌های عظیم کشور و کلید پیشرفت و توسعه نام برد و از آنان خواست در راستای آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنند، آگاهی بیابند و آگاهی ببخشند و با خودباوری و توجه به آرمان‌های ملی، دینی و مجاهدت در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت، اجازه ندهند تا یاد و نام شهدا از بین برود.
همچنین، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ در این مراسم به نقش دانش آموزان در گام دوم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: نسل‌هایی که در دهه سوم و چهارم انقلاب اسلامی به دنیا آمدند به عنوان پرچمداران آینده این انقلاب، می‌بایست به بیانیه گام دوم انقلاب عمل کنند.
در ادامه اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران که در آئین بازگشائی هنرستان سمیه ناحیه یک منطقه ۱۳ حضور یافته بود، گفت: بر این باوریم مدارس، نخستین مکان ترویج دانش، معرفت و مهم‌ترین پایگاه جامعه پذیری و اجتماعی شدن نسل آینده است.
اهدای شاخه گل در آئین های بازگشائی مدارس، برگزاری جشن مهر در مدارس منتخب، نصب بنر های تبلیغی و اطلاع رسانی، اهدای بسته های فرهنگی – آموزشی و برگزاری کلاس‌های آموزشی، از جمله برنامه های اجرایی حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در طرح استقبال از مهر است.
همچنین، فضاسازی و آماده‌سازی مطلوب محدوده و مدارس در آستانه بازگشایی مدارس برای ایجاد خاطره خوش در اذهان دانش آموزان به خصوص کلاس اولی‌ها توسط معاونت‌های خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی در قالب طرح استقبال از مهر انجام شد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 42931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =