اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه متنوع ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از برگزاری بیش از۱۰ عنوان برنامه های متنوع به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط اداره امور ایثارگران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه افزود: هفته دفاع مقدس نمادی برای زنده‌نگه داشتن یاد شهدا و معرفی سبک زندگی و روحیه جهادی آنها به نسل جوان است.
فرهادی ضمن اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس بیان کرد: در همین راستا زنگ مهر و مقاومت در یکی از مدارس شاهد منطقه نواخته می شود و به منظورترویج فرهنگ ایثار و مقاومت دانش آموزان دختر و پسر از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازید خواهند کرد.
شهردار منطقه تصریح کرد: تجدید میثاق و غبارروبی مزار شهدا توسط رؤسای اداره ها و مسئولین در برنامه مهمانی لاله ها، دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با حضور در منازل آنها و دیدار و تکریم از جانبازان مستقر در آسایشگاه های جانبازان در شهر تهران، برگزاری مراسم شب خاطره با حضور رزمندگان و سرداران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس و فضاسازی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل و تکریم رزمندگان معزز شاغل در منطقه از مهمترین اقدامات اداره امور ایثارگران منطقه در راستای پاسداشت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام

۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
کد خبر: 42941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =