توجه جدی شهردار تهران به هوشمندسازی پایتخت/ دهقانی: برای حل مشکل مسکن نخبگان تلاش می‌کنیم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: شهردار تهران به ارتقاء علمی پایتخت و هوشمندسازی شهر توجه جدی دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، روح‌اله دهقانی فیروزآبادی در آیین آغاز عملیات اجرایی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف با تأکید بر اینکه این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است و هریک از سرمایه های انسانی این دانشگاه‌ها ارزش میلیاردی دارند، اظهار کرد: بسیاری از ثروت‌های ملی کشور دستاورد مغزافزارها و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است.

وی با بیان اینکه وضعیت حقوق اساتید عضو هیئت علمی مناسب نیست، تصریح کرد: باید تدبیری برای این موضوع اندیشید و از سویی دیگر فکری برای مسکن اساتید شود.

دهقانی با تاکید بر اینکه شهردار تهران از ابتدای فعالیت خود توجه و تلاش جدی برای ارتقاء سطح علمی و هوشمندسازی شهر داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم ساخت مسکن برای اساتید ظرف یک یا دو سال آینده به نتیجه برسد.

گفتنی است عملیات اجرایی پروژه ۹۷۰۸ استادسرای دانشگاه صنعتی شریف، عصر امروز- یکشنبه دوم مهرماه- با حضور روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور، علیرضا زاکانی شهردار تهران و رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 42947

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =