تحولات زیرساختی در جمع‌آوری پسماند با تغییر شرایط قراردادها/ کاهش ۳۰درصدی درخواست‌های مردمی با موضوع نظافت

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تجمیع قراردادهای این سازمان با پیمانکاران جمع‌آوری پسماند و تحول در این بخش با تغییر قراردادها خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، رضا محمدی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه قراردادهای سازمان پسماند تجمیع شده است، گفت: قراردادها را از پهنه ناحیه به منطقه رساندیم و امیدواریم تا پایان مهرماه چاپ آگهی انجام دهیم و قراردادها را با شرایط جدید و با فهرست بهای سازمان برنامه دنبال کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه تحولات زیرساختی در جمع‌آوری پسماند، با تغییر شرایط قراردادها ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر برای بررسی وضع موجود به سامانه‌های کنترلی شهرداری تهران مراجعه کنیم، می‌بینیم که در دهه سوم شهریورماه پیام‌ها و درخواست‌های مردمی با موضوع نظافت نسبت به دهه دوم ۳۰ درصد کاهش یافته و از ۱۲ هزار پیام به هشت هزار پیام رسیده و خوشبختانه روند رو به بهبودی است.

محمدی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین شاخص‌های عملکردی ما به قراردادها برمی‌گردد، تصریح کرد: با این تغییرات، وضعیت بسیار مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه جمع‌آوری مخازن پسماند در دستور کار نیست، یادآور شد: تغییر شکل مخازن در گام‌های بعدی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 43082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =