توسعه ناوگان اتوبوسرانی تهران در ماه مهر؛ علیزاده: با افزایش ۵۰۰ اتوبوس، هم‌اکنون ۲۱۰۰ دستگاه به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند

علیزاده مدیرعامل اتوبوسرانی: در آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، هم‌اکنون حدود ۲۱۰۰ دستگاه بصورت شاغل در خیابان‌های تهران مشغول خدمت‌رسانی هستند؛ شهریورماه این عدد ۱۶۰۰ دستگاه رسیده بود

به گزارش خبرنگار شهر؛ آیین بهره‌برداری از طرح نوسازی حمل و نقل عمومی تهران صبح امروز-شنبه ۸ مهرماه- در قالب هفتاد و چهارمین شنبه امیدوافتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، سیدمحمد آقامیری عضو شورای شهر تهران و شهردار منطقه ۴ برگزار شد.

علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره این رویداد گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در خدمت رسانی به شهروندان همیشه پیشتاز است و دغدغه‌های شهردار تهران درباره حوزه حمل و نقل عمومی مشهود است. در حوزه حمل و نقل بزرگ‌ترین دغدغه دکتر زاکانی ابتدا گسترش ناوگان و بعد کسب رضایت حداکثری مردم بوده است. تحولات دو ساله مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل هم در این مسیر بوده است. در کنار حمایت‌های همه جانبه دکتر زاکانی پیگیری‌های مسیر، توسط شورای انقلابی شهر تهران کمک بزرگی در این راه بوده است. 

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین قراردادهای نوسازی شرکت واحد شهر تهران در دوره جاری مدیریت شهری منعقد شده است. اتفاق دیگری که با تاکید دکتر زاکانی رخ داده همیار اتوبوس است. شرکت واحد و شهرداری تهران نظارت ۲۴ ساعته روی عملکرد ناوگان دارد اما در این راه به نظارت مردم احتیاج داریم. شهروندان با شماره گیری کد دستوری آن #۲۲*۱۳۷* می‌توانند به ما در این زمینه کمک کنند.

علیزاده خاطرنشان کرد: در شهریورماه حدود ۱۶۰۰ دستگاه به صورت شاغل جاری به مردم خدمت رسانی می‌کردند. اکنون در آغار بازگشایی مدارس و دانشگاه ها این عدد به ۲۱۰۰ دستگاه رسیده‌است.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 43211

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =