بیشترین درخواست شهروندان تهرانی مربوط به کدام موضوع شهری و در کدام منطقه است؟

گزارش آماری پُردرخواست‌ترین پیام‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷پلاس در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ و مقایسه آن با آمار ثبت شده در سال ۱۴۰۱ ارائه شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ بر اساس این گزارش، از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ۱۴۰۲ در مجموع ۷۶۴ هزار و ۹۵۶ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۷درصدی همراه بوده است.

در این گزارش همچنین به ۱۰ موضوع پُردرخواست شهروندان در بازه زمانی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ اشاره شده است که این موضوعات به ترتیب مربوط به نظافت معابر کوچه، لایروبی جوی، جمع آوری زباله و ضایعات، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز، ترکیدگی لوله آبیاری باغچه، سد معبر دستفروش و وانتی، طعمه گذاری موش، جمع آوری خاک و نخاله، آبیاری درختان باغچه و رفع خطر درختان خشک و در حال سقوط است.

مجموع پیام‌های ثبت شده شهروندان در موضوعات ۱۰گانه فوق از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال، ۲۵۰ هزار و ۶۹۰ پیام بوده است که این آمار به نسبت مدت مشابه سال ۱۴۰۱، بیش از ۳۴درصد رشد داشته است.

همچنین گزارش فراوانی ۱۰ موضوع پُردرخواست شهروندان به تفکیک مناطق نشان می‌دهد؛ از مجموع درخواست‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس طی ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲، منطقه ۴ با ثبت ۲۷ هزار و ۵۳۰ پیام، بیشترین تعداد ثبت درخواست را به خود اختصاص داده است که در این میان موضوع لایروبی جوی با ثبت بیش از ۷ هزار پیام، پُردرخواست‌ترین موضوع شهروندان این منطقه بوده است.

مناطق ۲، ۵ و ۱۵ نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی ثبت پیام در سامانه ۱۳۷پلاس قرار داشتند که سه موضوع نظافت معابر کوچه، لایروبی جوی و جمع آوری زباله و ضایعات بیشترین درخواست شهروندان این مناطق را به خود اختصاص داده است.

بنابر این گزارش، شهروندان مناطق ۲۲، ۱۳ و ۱۷ به ترتیب کمترین پیام را در سامانه ۱۳۷پلاس به ثبت رسانده‌اند و بیشترین موضوعات درخواستی شهروندان این مناطق نیز شامل آبیاری درختان (منطقه۲۲)، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز(منطقه۱۳) و نظافت معابر(منطقه۱۷) بوده است.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
کد خبر: 43236

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =