۶۰۰ دانش آموز منطقه ۱۹ در قالب ۱۵ اردو به مکان‌های گردشگری و تفریحی اعزام می‌شوند

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از اعزام دانش‌آموزان به اردوهای تفریحی و گردشگری همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر از پنجم تا هفدهم مهرماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به اینکه یک دوره از این اردوها در پنجم مهر ماه به مقصد باغ موزه دفاع مقدس ویژه ۴۰ نفر از دانشجویان دانشکده فنی دختران شریعتی اجرا شده، گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ۶۰۰ دانش آموز در قالب ۱۵ اردو با مشارکت مدارس محلات ۱۳ گانه تا هفدهم مهر ماه به مکان های گردشگری اعزام می شوند.

اخگرپور ایجاد سرگرمی، افزایش مشارکت، نشاط اجتماعی و تمایلات گروهی برای دانش آموزان را از دیگر اهداف اردوهای ویژه طرح استقبال از مهر این منطقه عنوان کرد و افزود: در این اردوها دانش آموزان دختر و پسر در مکان های گردشگری باغ موزه دفاع مقدس، برج میلاد تهران، موزه هفت چنار، بوستان بانوان، پل طبیعت، چیتگر، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امام زاده صالح  حضور می یابند.

معاون شهردار منطقه در خصوص اردوهای تفریحی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اعزام ۲۰۰ نفر دانش آموز به باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر: 43242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =