ماجرای دختر نوجوانی که در متروی تهران بیهوش شد چه بود +فیلم

مقارن ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو میدان شهدا وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص ماجرای دختر نوجوانی که روز گذشته در مترو بیهوش شد، گفت: صبح روز یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲ دانش آموزی ۱۶ ساله وارد ایستگاه متروی میدان شهدا در خط ۴ به قصد عزیمت به مدرسه می‌شود. در لحظه ورود قطار به ایستگاه او به سمت واگن انتهایی قطار حرکت می‌کند اما در لحظه ورود به قطار تعادل خود را به علت افت فشار از دست می‌دهد و دقیقا در ورودی قطار به زمین می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: این دانش آموز توسط همراهان خود از قطار خارج و به سکو برده می شود. در ادامه توسط همکاران من در مترو اقدامات اولیه برای احیا انجام می‌شود و بعد از رسیدن اورژانس کارهای مقدماتی انجام  و این دختر به یکی از بیمارستان ها منتقل می شود؛ ایشان در حال حاضر در بیمارستان بستری است.  

درستی درباره اینکه آیا در بدو ورود این دانش آموز برخوردی بین او و کارکنان مترو رخ داده یا نه، اظهار کرد: طبق فیلم هایی که از زمان ورود این خانم به ایستگاه بررسی کردیم هیچ گونه برخورد لفظی و فیزیکی بین این دانش آموز و کارکنان مترو وجود ندارد و به هیچ عنوان چنین چیزی ثبت و ضبط نشده است.  

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 43322

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =