اقدام مناسب شهرداری تهران به منظور رفع مشکل روشنایی بوستان‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بوستان‌هایی که شرکت برق همکاری داشته، شهرداری نسبت به ایجاد روشنایی و نصب تجهیزات اقدامات مناسبی کرده است.

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر، در رابطه با وضعیت روشنایی بوستان‌های پایتخت، اظهار کرد: در مواردی که شرکت توزیع نیروی برق همکاری دارد، شهرداری پیش قدم است و حتی امکانات، تجهیزات و منابع مالی آن را نیز شهرداری تأمین می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در مواردی مسائل فنی وجود دارد و گفته می‌شود در بوستان‌هایی که دکل‌های برق در اطراف آن نصب شده در شعاع مشخصی نمی‌توان برای روشنایی اقدام کرد که باید جابجایی دکل صورت بگیرد و این اقدام زمان‌بر است.

وی ادامه داد: در بوستان‌هایی که با مسئله دکل‌ها روبه‌رو نبودند و شرکت برق همکاری داشته، شهرداری یا مشکل روشنایی را رفع کرده و یا اقدام به تجهیز بوستان‌ها به نصب چراغ‌های روشنایی کرده است.

امانی با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات شهروندان عدم استفاده از بوستان‌ها در شب به دلیل عدم روشنایی آن بود، یادآور شد: یکی دیگر از دلایل آن‌ها برای استفاده نکردن از فضای بوستان‌ها در ساعات شب، تجمع معتادان متجاهر بود که شهرداری برای رفع هر دو معضل در حال پیگیری و اقدام است.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 43440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =