برگزاری دوره‌های آموزشی گل و گیاه در منطقه ۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷، از برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره ای مجازی گل و گیاه ویژه شهروندان در کلینیک فضای سبز این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، عباس مافی در این باره گفت: مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه به علت محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد مبارزه با کرونا در شهر تهران و به منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان به این ویروس و با در نظر گرفتن درخواست‌های متعدد آنها وهمچنین عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری، برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای در مرکز کلینیک فضای سبز این منطقه به صورت مجازی را در دستور کار خود قرار داد.

او در ادامه یادآور شد: در این راستا مرکز تام از طریق آموزش آنلاین کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای گیاه پزشکی را با موضوعات مختلف از جمله گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، کاکتوس و ساکولنت و درخت و درختچه را برای شهروندان علاقه مند در زمینه نگهداری گل و گیاه برگزار می‌کند.

معاون شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: در این کلاس‌ها تلاش کرده ایم که به این موضوع تخصصی تر نگاه کرده و با بهره گرفتن از منابع به روز علمی این نیاز به صورت کاربردی و به زبان ساده که عموم شهروندان متوجه آن شوند یعنی کاشت و پرورش گیاهان آپارتمانی به خوبی پرداخته شود.

او با اشاره به اینکه هدف کلی این آموزش آشنا شدن با انواع و اقسام گیاهان و گل های آپارتمانی و نحوه مراقبت و تکثیر آن ها است، تاکید کرد: تا کنون ۱۸۰ نفر از شهروندان در این کلاس های آموزشی از جمله آموزش گیاهان آپارتمانی، کاکتوس، ساکولنت، درختچه‌های زینتی شرکت کرده اند.

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 4378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =