تقدیر سخنگوی شورای شهر تهران از مدال‌آوران ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی از مدال‌آوران فدراسیون ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل ساختمان فدراسیون ووشو ایران حاضر شد و با امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در حاشیه این دیدار صدیقی رییس فدراسیون ووشو ضمن تقدیر از حضور علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در محل فدراسیون ووشو و دیدار وی به همراه مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با قهرمانان ووشو پیش از اعزام به مسابقات آسیایی گفت: با توجه به اینکه محل کمپ اصلی تیم ملی ووشو ایران در تهران است، انتظار می‌رود مدیریت شهری تهران توجه ویژه‌ای به ورزش ووشو داشته باشند.

در ادامه علیرضا نادعلی نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از عملکرد فدراسیون ووشو ایران به عنوان یکی از پر مدال‌‎ترین فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی اظهار کرد:  یکی از عناصر مهم فرهنگی در شهر تهران تمرکز بر روی ورزش و علی‌الخصوص توجه ویژه به ورزش جوانان است که می‌توان با سرمایه‌گذاری در ورزش ووشو در شهر تهران جوانان را تشویق به دنبال کردن ورزش و استعداد یابی کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خوشبختانه فضای فدراسیون ووشو ایران بسیار با شور و نشاط است، یادآور شد: تیم ملی ایران بسیار با انگیزه در مسابقات آسیایی شرکت کردند و به دنبال این موضوع موفقیت‌های خوبی کسب شد.

نادعلی تاکید کرد: مدیریت شهری تهران تمام تلاش خود را در جهت هم‌افزایی و همکاری با فدراسیون ووشو در زمینه تشویق و جذب جوانان به ورزش به کار خواهد برد و امیدواریم در آینده همکاری خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
کد خبر: 44002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =