ارسال ۴۸ هزار پیامک برای اطلاع‌رسانی بزرگترین نظرسنجی شهری پایتخت

از ابتدای هفته تا کنون ۴۸ هزار پیامک به شهروندان منطقه ۱۵ به منظور اطلاع‌رسانی آغاز به کار طرح «من شهردارم ۲» ارسال شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی پورقاسم معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه  اطلاع‌رسانی آغاز به کار طرح «من شهردارم ۲» با همکاری اداره روابط عمومی منطقه انجام شد، گفت: ۴۸ هزار پیامک به شهروندان منطقه ۱۵ ارسال شد و تلاش ما این است که بتوانیم با استفاده از مشارکت مردم رضایتمندی آنها را بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی با اشاره به مشارکت و استقبال چشمگیر شهروندان منطقه۱۵، در طرح من شهردارم درسال گذشته، افزود : بدون شک پیشنهاداتی که شهروندان برای بهبود وضعیت زندگی در محله های خود ارائه می دهند، سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت محله ها دارد و  اگر بخواهیم پاسخگوی نیازها باشیم باید اداره شهرمان را بر پایه مشارکت آگاهانه شهروندان تعریف و برنامه ریزی کنیم.

 پورقاسم ادامه داد: خوشبختانه در طرح من شهردارم ۲، حضور شهروندان در عرصه تصمیم گیری و دستیابی هرچه سریع تر به خواسته ها و نیازهایشان، از طریق فرآیند مشارکت مردم در اداره شهر میسر می شود.

به گفته وی؛ سال گذشته شاهد استقبال گسترده شهروندان جنوب شرق تهران در این طرح بوده ایم و براساس نیازهای هر محله پروژه‌های توسعه محله ای تعریف شد و اجرای آن با توجه به اولویت شهروندان منطقه، عملیاتی شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۵ با دعوت از شهروندان این منطقه در بزرگترین نظرسنجی شهری پایتخت عنوان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس https://manshahrdaram.tehran.ir  برای مشارکت در پروژه های عمرانی، خدماتی و اجتماعی محله خود برای سال آتی در قالب طرح "من شهردارم ۲" پروژه های مد نظر خود را برای عملیاتی شدن به مدیریت شهری منطقه ۱۵ معرفی کنند.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 44020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =