آغاز به کار ۷۹۳ پروژه متوقف شده در تهران طی ۴ ماه گذشته

شعبانی در جمع اصحاب رسانه گفت: ۱۵ خرداد سال جاری حدود ۹۵۰ پروژه متوقف بود اما بر اساس اقدامات صورت گرفته بسیاری از پروژه‌ها آغاز به‌ کار کرد و در حال حاضر ۱۵۷ پروژه متوقف داریم.

به گزارش خبرنگار شهر، نشست صمیمی عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اصحاب رسانه صبح امروز - چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲- برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبرنگاران به بیان پیشنهادات و انتقادات خود در حوزه های مختلف شهری پرداختند.

در ادامه و پس از بیان نکاتی از سوی مدیران معاونت هماهنگی و امور مناطق، شعبانی ضمن تاکید بر نقش و مطالبه گری خبرنگاران و رسانه ها در حل مشکلات شهر و بهبود امور مرتبط با شهروندان اظهار کرد: به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب شهر هستیم و در بودجه هم عدد خوبی برای مناطق جنوبی در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر در خصوص اجرای HSE در شهر تهران گفت: HSE بودجه نمی‌خواهد و باید مشکلات و نقاط بحرانی شناسایی شوند و بعد قسمت‌های مختلف مناطق از جمله عمرانی و خدمات شهری، مشکل را برطرف کنند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران عنوان کرد: بحث یکپارچه سازی در دستورکار است. باید مشکلات احصا شود و ما در مناطق به دنبال رفع عدم انطباق‌ها هستیم. در صورتی که این عدم انطباق‌ها برطرف شود بسیاری از مشکلات در هر منطقه رفع خواهد شد.

شعبانی به پروژه «من شهردارم» اشاره کرد و یادآور شد: امسال شهرداری ۱۰۵۸ پروژه در این زمینه تعریف کرد. در ۱۵ خرداد سال جاری حدود ۹۵۰ پروژه متوقف بود اما بر اساس اقدامات صورت گرفته بسیاری از پروژه‌ها آغاز به‌ کار کرد و در حال حاضر ۱۵۷ پروژه متوقف داریم و حدود ۲ تا ۳ برابر پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نسبت به سال‌های قبل رشد پیدا کرده است.

معاون شهردار تهران درباره برف روبی نیز توضیح داد: جلسات برف روبی برگزار و نقاط ضعف و قوت احصا شده است و به دنبال آن هستیم از روش نوینی برای برف روبی استفاده کنیم. امسال به صورت پایلوت روش نوین برف روبی را در پل‌ها انجام می‌دهیم تا دیگر پل‌ها دچار خوردگی نشوند و از ترکیبات منیزیم به‌ جای نمک استفاده می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تهران کلانشهری است که به اندازه یک کشور اروپایی جمعیت دارد. باید به تهران نگاه کلان داشته باشیم. هر اقدامی که در تهران انجام شود، می‌تواند الگو باشد.

انتهای پیام/‌

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 44021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =