پخش ۶۷ هزار تن آسفالت در معابر جنوب‌شرق تهران

شهردار منطقه ۱۵ خبر داد: معابر نواحی هفتگانه در قالب اجرای طرح نهضت آسفالت با پخش ۶۷ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌جاری تاکنون بهسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه نوسازی روکش آسفالت؛ یکی از اصلی ترین درخواست های شهروندان این منطقه بود، اظهار کرد: به همین سبب نهضت آسفالت در اولویت کارهای مدیریت شهری قرار گرفت تا فرسودگی معابر، کوچه ها و بزرگراهی  بهسازی و نوسازی شود.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه این طرح  با سرعت، رعایت کیفیت و استاندارهای لازم در حال اجراست، افزود: میانگین پنج ساله آسفالت منطقه؛ ۱۲ هزار تن بود که ابتدای سال تاکنون، بیش از ۶۷ هزار تن آسفالت در معابر منطقه پخش شده است.

شهردار منطقه به نوسازی چند معبر پر تردد در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: بزرگراه امام رضا(ع)، بعثت، بسیج، پایانه خاوران، خیابان شهید فاضل بجستانی، شاهد، بلوار امام رضا(ع)، خیابان شهید غلامی، پدافند هوایی، خوب بخت و... از جمله این معابر است.  

 شیری اضافه کرد: در این طرح، عملیات روکش آسفالت با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب سازی سیما و منظر شهری مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

شهردار منطقه در پایان با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان ادامه دارد، گفت: معابر و خیابان هایی که نیاز به بهسازی دارند در سطح ناحیه شناسایی می شوند و بر اساس اولویت، عملیات عمرانی آنها انجام می شود.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 44287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =