شستشو و گندزدایی بیش از ۴۹۰۰ مخزن زباله در منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران از شستشو و گندزدایی بیش از چهار هزار و ۹۰۰ مخزن زباله خبر داد و افزود: این مخازن به طور مستمر شستشو می شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، حمیدرضا فرخی در این باره گفت: به منظور سلامت و بهداشت شهر و شهروندان طبق برنامه ریزی مشخص حدود  چهار هزار و ۹۰۳ مخزن زباله موجود در نواحی نه گانه منطقه چهار در ماه شش بار شستشو و گندزدایی می شوند.
او در ادامه گفت : نیمه اول سال به دلیل گرمای بیشتر هوا و ازدیاد جانوران موذی نیاز بیشتری برای رسیدگی به نظافت مخازن زباله را می طلبد، به ویژه باوضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا این امر بسیار الزامی و جدی دنبال می شود.
فرخی از اقدامات ویژه منطقه ۴ به پاکسازی کامل سطل های زباله از شیرابه ها و زباله های باقیمانده در سطل های فلزی اشاره کرد و گفت : برخی از سطل های فلزی منطقه کف تراشی شده و با این کار زباله های رسوب شده پاکسازی و در صورت نیاز سطل های فلزی رنگ آمیزی می شود.
او پیرامون درخواست تعدادی از شهروندان برای جابجایی سطل ها گفت: انتخاب مکان نصب مخازن در منطقه با کار کارشناسی انجام شده و شهروندان در صورت درخواست در این موارد می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر: 4439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =