تشریح طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر تهران در منطقه ۱۷

طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر تهران توسط مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در منطقه ۱۷ تشریح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،صبح امروز جلسه طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران با حضور سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، رضا سیفی شهردار منطقه، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار، معاونین و شهرداران نواحی در سالن جلسات شهرداری منطقه برگزار شد.

در این جلسه فیاض، جزئیات تدابیر بیست گانه تحولی نگهداشت که توسط دکتر زاکانی شهردار محترم تهران به مناطق ابلاغ شده را تشریح کرد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در بخشی از صحبت های خود، گفت: بندهای ۲۰ گانه ای که خدمت شما  ارائه می دهیم، موضوع جدیدی نیست؛ چندین هدف مدنظر است که اولین نکته آن است که به صورت انبوه، گسترده و مورد نیاز منطقه انجام شود، به نحوی که رضایت مردم را در پی داشته باشد.

وی افزود: بندهای ۲۰ گانه تقریبا همان امور جاری است که روزانه در مناطق انجام می شود، با این تفاوت که موضوعات طبقه بندی شده و با یک ساز و کار مشترک، احصاء برنامه ریزی و انجام می شود.

فیاض تصریح کرد: رضایت مندی شهروندان برای ما مهم است، بنابراین این طرح در راستای رضایت شهروندان در نظر گرفته شده است. لذا مناطق و نواحی آنها باید با توجه به موضوعاتی که وجود دارد نقشه راه به ما بدهند تا طبق آنها برآورد بودجه انجام شود.

سیفی در ادامه جلسه گفت: ما به اتفاق همکاران خود به طور دائم جلسه برگزار می کنیم و موضوعات را مرور می کنیم. شعاری که ما داریم این است که اگر بتوانیم نیازهای مردم منطقه را به درستی تشخیص دهیم، پروژه هایمان بر همان اساس تعریف می شود و اگر به نیازهای مردم محله و منطقه توجه نکنیم و از پشت میز خود، پروژه ها را طراحی کنیم، قطعا اثرگذار نخواهد بود.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: شهرداران نواحی باید به طور دقیق موضوعاتی که مردم با آنها درگیر هستند را رصد کنند و این نیازهای احصاء شده طوری باشد که رفع آنها علاوه بر کاربردی بودن، دربرگیری هم داشته باشد.

وی اظهار کرد: احصاء موارد مدنظر نیاز به دقت ویژه دارد، لذا باید به صورت میدانی رصد انجام شود و گاهی برای احصاء این موارد نیاز به جلسه با مردم و شورایاری ها است.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 44435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =