کاهش زمان پاسخگویی به پیامهای شهروندان در سامانه +۱۳۷

جلسه رسیدگی به پیام‌های سامانه مدیریت و نظارت همگانی ۱۳۷+ معاونت‌ها و نواحی منطقه ۱۵ برگزار و بر پاسخگویی به پیام‌های شهروندان در این سامانه در کمترین زمان ممکن تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا قاضی رئیس اداره بازرسی این منطقه در جلسه جلسه رسیدگی به پیام‌های سامانه مدیریت و نظارت همگانی ۱۳۷+ معاونت‌ها و نواحی منطقه ۱۵ گفت: هدف این است که درخواست های شهروندانی که از طریق سامانه ۱۳۷+ ارسال می شود، بر اساس اولویت بندی صورت گرفته در حوزه های مختلف در کوتاه ترین زمان‌ممکن به واحد مربوطه ارجاع داده شود و در کمترین زمان ممکن نیز پاسخگویی به شهروندان انجام شود.

در ادامه جلسه، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: یکی از مهمترین اهداف ما  جلب رضایت مندی شهروندان و تسهیل در اجرای خدمات رسانی است و شهرداران نواحی نیز در این زمینه تلاش مستمر وپیگیرانه دارند.  

این جلسه با محوریت رسیدگی به پیام های سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ با حضور رییس بازرسی، معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون فنی و عمران و نمایندگانی از حوزه های حمل و نقل و ترافیک و شهرسازی و معماری، شهرداران نواحی هفتگانه و رئیس و کارشناسان  +۱۳۷ برگزار شد.

انتهای پیام/

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 44471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =