عملیات احداث مرکز کار آفرینی نعمت‌آباد به پیشرفت ۲۵ درصدی رسید 

عملیات عمرانی احداث مرکز کارآفرینی نعمت آباد در منطقه ۱۹ که به منظور حمایت از کسب و کار در حال اجرا است به پیشرفت ۲۵ درصدی رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه مرکز کارآفرینی نعمت آباد در راستای اشتغال زایی در محلات کم برخوردار راه اندازی می شود، افزود: این مرکز در خیایان طالقانی محله نعمت آباد کوچه شهید محمد حسن، کوچه حمام در زمینی به مساحت ۱۳۰ متر مربع  و زیربنای ۵۴۰ متر مربع در چهار طبقه با ۲۵ درصد پیشرفت در حال احداث است.

به گفته این مسئول؛ عملیات احداث سقف طبقه همکف به پایان رسیده و آرماتور بندی و بتن ریزی طبقه اول نیز تکمیل شده است. ضمن اینکه سقف طبقه اول این مرکز در حال انجام است که تا پایان هفته آینده ۱۲ آبان این بخش از پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

براساس این گزارش؛ پیش از این مرکز کارآفرینی رسالت نیز در ناحیه پنج با بهره مندی از ظرفیت گروه های مردمی، پشتیبان های مشاغل خانگی و به ویژه گروه های جهادی، برنامه هایی را به منظور اشتغالزایی برای حداقل ۱۰۰ نفر در قالب مشاغل خانگی و محلی و حمایت از توسعه و پایدار سازی بیش از ۲۰ کسب و کار خرد و کوچک راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ 

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 44479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =