اجرای عملیات پیاده‌روسازی خیابان برادران شهید حسنی

شهردار منطقه ۱۷ گفت: در راستای بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح منطقه جهت تردد ایمن‌تر شهروندان و ارتقاء زیبایی بصری شهری، بهسازی و پیاده‌روسازی خیابان شهید برادران حسنی در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار این منطقه با اشاره به اجرای عملیات پیاده روسازی خیابان شهید برادران حسنی، گفت: در راستای بهبود بهسازی و مناسب سازی پیاده رو های سطح منطقه جهت تردد ایمن تر شهروندان و ارتقاء زیبایی بصری شهری، بهسازی و پیاده روسازی خیابان شهید برادران حسنی در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

سیفی افزود: به همین منظور این پروژه از چندی پیش توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده و در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: این پروژه در دو بخش مرمتی و احداثی در حال اجرا است. بخش مرمتی این پروژه به صورت حذف زوائد فیزیکی، تقلیل شیب ها و حذف پله های موجود در طول مسیر و رفع نشست ها و خرابی ها در کفپوش پیاده رو و اصلاح نوار بساوایی مخصوص نابینایان به طول هزار و ۸۰۰ متر از خیابان قزوین تا میدان مدافعان حرم در حال اجرا است.

وی با اشاره به بخش احداثی این پروژه، اظهار کرد: بخش احداثی این پروژه به صورت مرمت باغچه ها، اصلاح جداول، تعریض پیاده رو و استفاده از کفپوش بتنی در حال حاضر در ضلع شرقی این معبر حدفاصل میدان مدافعان حرم تا پل قلعه مرغی به طول ۲۰۰ متر آغاز شده و در حال انجام است.

گفتنی است با استفاده از نواربساوایی، پیاده رو بوستان معلم به ایستگاه اتوبوس واقع در میدان مدافعان حرم متصل می شود تا باعث هدایت توان یابان و سهولت دسترسی و تردد آنها شود.

انتهای پیام/

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 44488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =