در موضوع ساماندهی کودکان کار و معتادین متجاهر شهرداری تهران اقدامات خوبی انجام داده است

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب پایتخت گفت: در موضوعات ساماندهی کودکان کار و معتادین متجاهر شهرداری تهران اقدامات خوبی انجام داده است.

ولی الله مهبودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد عملکرد شهرداری تهران در بحث کودکان کار و معتادین متجاهر اظهار کرد: در موضوعات مربوط به کودکان کار شهرداری اقدامات خوبی را انجام داده است، اما حل این چالش وظیفه شهرداری به تنهایی نیست. مسئولیت اصلی با بهزیستی و ۲۰ نهاد دیگر است که نیاز به یک فکر جمعی دارد و در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: شهردار تهران درحال برنامه‌ریزی درخصوص تمام مسائل اجتماعی است و باید به همه مسائل ورود پیدا کند و قول داده تا همه اینها حل شود و در آینده‌ی نزدیک چالشهای اجتماعی حل خواهد شد.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب پایتخت با اشاره به احداث کمپ برای معتادین متجاهر،ادامه داد: به هر حال شهرداری کمپ‌های مختلفی را در رابطه با نگهداری معتادان تاسیس کرده است اما همه چیز در دست شهرداری نیست.
مهبودی با بیان اینکه شهرداری در بحث آسیب‌های اجتماعی وظیفه پیدا کرده تا فورا مشکل را حل کند،گفت: این وظیفه شهرداری نیست اما در شهر تهران، دولت این وظیفه را بر عهده شهرداری گذاشته است.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 44507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =