رفع آبگرفتگی معابر با بهسازی بیش از ۹ کیلومتر از انهار منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۹ هزار و ۶۸۵ مترطول انهار با هدف تسهیل در هدایت آبهای سطحی، رفع مشکلات زیست‌محیطی و آبگرفتگی معابر محلات، طی ۶ ماه نخست امسال بهسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری درباره طرح  بهسازی انهار در منطقه، گفت: بازسازی و بهسازی ۹ هزار و ۶۸۵ مترطول انهار طی ۶ ماه نخست امسال به اجرا درآمد و نقاط آبگیر در سطح محلات و نواحی باتوجه به بازدیدهای میدانی و درخواستهای شهروندان به همت حوزه فنی و عمرانی رفع شد.

شهردار منطقه ۱۵ به تشریح این اقدامات پرداخت و افزود: ۴ هزار و ۴۹۷ متر طول کانیو در خیابان های ۱۷ شهریور، شاهد، سازمان آب، عباس پور، توکلی زاده، کلاته و فتحی انجام شد.

 شیری ادامه داد: همچنین ۳ هزار و ۱۱۵ متر طول تک جدول درخیابان انورزاده، فدائیان اسلام تقاطع آزادگان، شیرازی، مرادی، نبرد، یکتا، آل ابراهیم و بوستان آزادی طی این مدت اجرا شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ هزار و ۷۳ متر طول نهرسازی در خیابان علی اکبر صادقی ناحیه یک و خیابان زاگرس و دنا در خاور شهر، امیری بن بست یک و کیانشهر خیابان صالحی به اجرا درآمد.

شهردار منطقه در پایان گفت: فرآیند بهسازی جداول سطح معابر منطقه برحسب نوع جوی و معبر شامل، تک جدول، کانیو و نهر به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آب‌های سطحی مناطق بالادست منطقه به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 44514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =