تلاش برای ترغیب مالکان درجهت ایمن‌سازی ساختمان‌ها

جلسه کمیته ایمنی شهرداری منطقه ۷ با حضور شهردار،معاونین و شهرداران نواحی پنجگانه منطقه با هدف بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در ابتدای نشست کمیته ایمنی شهرداری منطقه ۷ گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ایمن سازی ساختمان های منطقه، وضعیت ساختمان‌های ناایمن، وضعیت مراکز درمانی، مدارس، ساختمان‌های پرخطر، شیوه‌نامه ابلاغی و پیگیری اجرای دستورالعمل ایمنی و آتش‌نشانی در کمیته ایمنی نواحی، ساختمان‌های بحرانی و شرح ناایمنی‌ها در این ساختمان‌ها و اقدامات انجام گرفته در خصوص رفع ناایمنی‌ها و نقاط بی‌دفاع توسط مدیران مطرح شد.

در ادامه نصراله آبادیان شهردار منطقه پیشنهاداتی در خصوص دعوت از مدیران آموزش و پرورش و جهت دهی اعتبارات مدارس در راستای ایمن سازی آنها و همچنین استفاده از ظرفیت مجمع خیرین به منظور ایمن سازی مدارس عنوان کرد.

مستندسازی از موضوعات و مسائل مرتبط با نا ایمنی ساختمان ها و ارسال آن به مالکین، تعیین و تکلیف ضرب العجلی ساختمان های نا ایمن، تسهیلگر بودن شهرداری در این مورد حساس و استفاده از ماده ۱۰۱ و قانون کار از دیگر مواردی بود که شهردار منطقه ۷ بر آنها تاکید کرد و از مدیران خود خواست در راس فعالیت های خود قرار دهند.

انتهای پیام/

۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
کد خبر: 44625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =